poniedziałek, 20 listopada 2017

Szara kuchnia alternatywą dla białej


Białe kuchnie są na topie i pewnie jeszcze długą będą. A co, jeśli jednak nie chcemy tak jak wszyscy - chcemy koloru, ale takiego, który będzie tak samo wszechstronny jak popularna biel ? Oczywiście zawsze mamy szary - równie wszechobecny ostatnio we wnętrzach, może nawet bardziej niż biały. Przyznam, że ja już mam dość tej szarości we wnętrzach. Kogo nie spytam o kolory w domu - każdy każdy odpowiada - szary, tak jak jeszcze kilka lat temu beż. Czytelnicy mojego bloga z pewnością zauważyli, że nie należę to populyzatorek tego koloru, jednak dzisiaj, w przypadku kuchni zrobię wyjątek, ponieważ znalazłam naprawdę śliczne  kuchenne inspiracje, w których główną role odgrywają szare szafki. 

Jednak ostrzegam! :-) Jeśli ktoś szuka nowoczesnych, szarych szafek z błyszczącego MDF-u, to u mnie ich nie znajdzie. Ja, jak zawsze, bardziej klasycznie, aczkolwiek parę nowoczesnych propozycji też dzisiaj u mnie będzie- tylko w macie ;-)

Pierwszych kilka zdjęć to szarości, ale bardzo delikatne, zbliżone do koloru białego. To fajne rozwiązanie dla tych, którzy nie lubią oczywistych kolorów. Podoba mi się też ściana wyłożona płytkami Metro, z szarą fugą. Co do frontów kuchnenych - moje ulubione to te bardziej klasyczne - z jedną, prostą, ramką. Modne obecnie fronty proste, bez żadnych ramek toleruję tylko w matowym kolorze. Lakierom na wysoki połysk mówię zdecydowane nie :-)!


źródło


źródło
Złote dodatki bardzo ładnie komponują się z szarością. Kilka przykładów poniżej! 



źródło




źródło



źródło
źródło

źródło

Poniżej ciemniejszy odcień szarości - określiłabym go jako taki  niebieski szary.
źródło



źródło

Szarość świetnie idzie w parze z drewnem. Kilka przykładów nowoczesnych, minimalistycznych kuchni, w których dominuje szarość i drewno. Jest nowocześnie, bardzo prosto i elegancko, ale też ciepło, przytulnie.

źródło





źródło

źródło

Nowoczesna kuchnia wcale nie musi być zrobiona z lakierowanych na wysoki połysk, prostych szafek kuchennych. Oto kolejny przykład, kiedy stosowana zazwyczaj w klasycznych kuchniach prosta rama na frontach, wygląda bardzo nowocześnie. 


źródło




Ciemniejszy odcień szarośći jest równie ładny. Delikatne akcenty koloru (tutaj różu) bardzo ładnie komponują się z szarością.


źródło


źródło

źródło

Podoba mi się połączenie szarych, klasycznych szafek ze ścianą z cegły. 




I kilka propozycji dla tych, którzy jednak preferują proste fronty, bez zdobień, ramek. Ja też takie lubię, ale tylko w macie. Na pierwszym zdjęciu mamy kuchnię w dwóch kolorach - biel i ciemny szary. Wygląda to świetnie. 


źródło
Ikea proponuje :-)

źródło

Prosta , neutralna kuchnia pasuje do każdego stylu.

źródło

źródło

Jak Wam się podobają szare kuchnie ? Czy zgadzacie się ze mną, że to może być świetna alternatywa dla białych szafek ?








3 komentarze:

  1. Sama mam ostatnio fazę na szarą kuchnie, bo te białe mają wszyscy

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam jaka ale zrobiłam biała bo o niej marzyłam od zawsze ... Najpierw ziscilam pierwsze marzenie kiedyś zrobię szara ...powiem że jedno każdy kto do mnie wchodzi mówi że jednak białe kuchnie są najpiękniejsze ��

    OdpowiedzUsuń