piątek, 11 października 2013

Desperate housewives - dom Lynette


Dzisiaj dawno nie poruszany przeze mnie temat, jeden z moich ulubionych,
a mianowicie wnętrza serialowe.
Będzie o jednym z moich ukochanych seriali, którego niestety już nie ma
i nie będzie - Desperate Housewives! Każdy, kto oglądał ten jeden z najlepszych amerykańskich seriali, jakie kiedykolwiek powstały, na pewno zachwycał się domami głównych bohaterek.

 Tak, jak różnorodne i skrajnie różniące się od siebie były osobowości Lynette, Bree, Suzan i Gabby , tak samo totalnie inne były ich domy. Mnie podobały się wszystkie i zawsze trudno było mi się zdecydować, który wybrałabym, gdybym miała wybierać dom dla siebie. Scenografowie i dekoratorzy tego serialu, moim zdaniem zasłużyli na serialowego Oscara! Urządzając domy głównych bohaterek niezwykle trafnie odzwierciedlili ich charaktery, styl życia.

Muszę przyznać, że bardzo trudno było znaleźć w sieci zdjęcia do tego serialu. Dzisiaj pokażę Wam dom Lynette, którą uwielbiałam, zresztą, tak samo jak Bree, Suzane i Gabby. Dla mnie każda z nich była rewelacyjna w swojej roli. :-)

Dom Lynette był najmniej ekluzywny, ale właśnie najbardziej rodzinny, ciepły, zwłaszcza zewnętrz. W środku wiodący kolor to jasny niebieski, którym  pomalowano wszystkie ściany i do tego biała stolarka. Pomimo, że niebieski to zimny kolor, w ogóle nie odbierałam tego wnętrza jako zimnego.

Tkaniny bardzo proste,  takie swojskie:-), meble również. W tkaninach wprowadzono zieleń, która bardzo ładnie komponuje się z niebieskim i białym.
Moim ulubionym miejscem jest kuchnia, a w niej okrągły stół jadalniany, przy którym Panie grały w karty.

Zacznę od rysynku przedstawiająego ulicę Wisteria Lane.


Dom Lynette z zewnątrz. Uwielbiam tę werandę i biały niski płotek wokół domu.
U nas takich płotków nie ma. My stawiamy wysokie, zakrywające domu ogrodzenia, co mnie jako regularnego podlądacza bardzo denerwuje:-). 


Jak bajkowo;-)



Zobaczcie, jak pięknie wiją się pnącza Wisterii:-). Ten taras jest zachwycający! 

Zastanawiam się nad tym zdjęciem, bo nie pamiętam tego domu od strony głównego wejścia, chociaż z boku widać taras, który najczęściej pokazywali
 w
 serialu. Nie jestem do końca pewna, czy to dom Lynette. Na pewno bardzo podobny. 


I zapraszamy do środka:-) 





Sabat czarownic czas zacząć:-) 

Bardzo mi się podoba ta biała stolarka. Wszystko jest takie spójne. 


Super widok z góry. 
Finał Poker gry


At the Scavo House

The Scavo household
Na lodówce nie może zabraknąć zdjęć rodzinnych:-)
Confronted with Cereal
Na dzisiaj to koniec, ale obiecuję więcej zdjęć innych domów, ale też jeszcze więcej zdjęć z domu Lynette.

Do zobaczenia na Wisteria Lane:-)

Źródła:








4 komentarze:

  1. Oj uwielbialam ten serial:-) obejrzalam wszystkie odcinki wiele razy,ich domy to marzenie, niestety Polska to nie Ameryka,tam domy sa duzo tansze,duzo latwidj kupic tam dom,anizeli w Polsce.Film oddaje amerykanskie realia,czasem przesadzone,ale ogolnie zgadzam sie ze wszystkim co napisalas,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, to też mój ulubiony serial!!!
    Ten niebieski w domu Lynette jest z domieszką fioletu, tak czy siak ja niebieski kocham!
    Najbardziej podobał mi się dom Lynette i Bree! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. To jeden z moich ulubionych seriali :))) Uwielbiam dom każdej z czterech przyjaciółek na swój sposób ale Lynette jest mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. To jeden z moich ulubionych seriali :))) Uwielbiam dom każdej z czterech przyjaciółek na swój sposób ale Lynette jest mega!!!

    OdpowiedzUsuń