piątek, 28 grudnia 2012

Moje ulubione posty 2012


Nie będę zbytnio oryginalna i, jak to czyni większość mediów pod koniec roku, postanowiłam podsumować mój pierwszy blogowy rok. Strasznie się cieszę, że mam tego bloga, chociaż ostatnimi czasy było ciężko i myślałam,
że niestety nie dam rady go pisać. Ale jestem, obiecałam sobie, że cokolwiek się wydarzy, muszę kontynouwać blogowanie, bo po prostu to kocham :-).

Mój podsumowujący post pokaże Wam nie najbardzeij popularne posty, nie te, który były najbardziej komentowane. Podeszłam do zadania narcystycznie:-). Będzie to 10 postów, których pisanie, z różnych powodów, sprawiło mi największą frajdę. Ominęłam posty dot. wnętrz w serialach i filmach, gdyż temu tematowi, mojemu ulubionemu, poświęcę osobne, sylwestrowe podsumowanie.

A więc zaczynamy.

1. Zagłówek najpiękniejszą dekoracją łóżka.
Pierwszy post, który sprawił mi ogromną frajdę, dotyczy łóżkowego zagłówka. Uwielbiam zaglówki:-). Zawsze było to moim marzeniem, aby mieć piękny
 i wygodny zagłówek. Jeszcze takowego nie posiadam, ale wszystko przede mną!



Oto link do postu: Zaglówek najpiękniejszą dekoracją łóżka.



2.Niezwykła metamorfoza domu przy plaży - dzieło synowej dla teściowej.
Numer 2 to wnętrzarska podróż po przepięknym domu rodzinnym, którego metamorfozy podjęła się synowa dla teściowej. Przepiękny, jasny, bardzo kobiecy dom to jedno z moich ulubionych wnętrz, jakie prezentowałam na blogu. Dodatkowy plus dla projektantki za odwagę:-). Praca z teściową zakończona sukcesem to nie lada wyczyn! 

Oto link do postu: Niezwykła metamorfoza domu przy plazy - dzieło synowej dla tesciowej.


3. Biało - czerwone inspiracje - ku chwale Ojczyzny !


Wyróżniłam ten post, ponieważ był dla mnie ogromną niespodzianką. Postanowiłam pokazać wnętrza w kolorach białym i czerwonym, aby uczcić Euro 2012. Zabierałam się do tego zadania z odrobiną niechęci, ponieważ to zestawienie kolorystyczne nie jest moim ulubionym. Kiedy zaczęłam szukać wnętrz, gdzie biel i czerwień do kolory wiodące, spotkało mnie bardzo miłe "rozczarowanie". Znalazłam dużo fajnych, energetycznych wnętrz, niektóre wręcz zauroczyły mnie totalnie, jak np: prezentowana poniżej sypialnia.




4. 5 must have w moim wymarzonym domu. 

Chyba nie muszę pisać, dlaczego to jeden z moich ulubionych postów. W nim pokazuję, co lubię we wnętrzach najbardziej, więc naturalnie pisanie sprawiło mi ogromną przyjemność.

Oto link do postu  5 must have w moim wymarzonym domu.




5. Okrutny post -na koniec lata  nieziemski dom na plaży!  
Ten dom zauroczył mnie przepięknymi barwami, które wystąpiły głównie w dodatkach, ewentualnie w bardzo małych porcjach:- na ścianach. Jest takim koronnym przykładem, iż, aby w domu było kolorowo, wcale nie musimy kolorem zamalować całych ścian. Dodatki górą! Uwielbiam ten dom!

Oto link do postu Okrutny post -na koniec lata  nieziemski dom na plaży!


interior design & architecture (1)

6. Biała kuchnia z żółtymi akcentami to jest to!
Każdy post o białej kuchni jest moim ulubionym, bo uwielbiam białe kuchnie. Ten wyróżniłam, ponieważ podobnie jak w przypadku biało-czerwonych wnętrz, nie spodziewałam sie, żę kolor żółty (którego nie lubię) może tak cudownie odnaleźć się we wnętrzu. Od tego postu żoły to jeden z moich ulubionych kolorów w dodatkach.

Oto link do postu Biała kuchnia z żółtymi akcentami to jest to!

Pinned Image

7. Kolorowy dom inspirowany stylem retro.
I znowu wnętrze, które zachwyca kolorami. Biała baza i kolorowe, nasycone dodatki. To wnętrze zmieniło troche mój wnętrzarski gust. Uważałam się raczej za wielbicielkę stylu klasycznego, a po obejrzeniu tego domu, zachwyciłam się mieszaniem stylów, w tym stylem retro, który w tym domu przejawia się w wielu dodatkach, meblach. Są to w większości meble współczesne, inspirowane retro i to właśnie bardzo mi się podoba. Retro retro mniej mnie zachwyca, wolę nowoczesność inspirowaną retro. Tak jak widoczne na zdjęciu poniżej fotele w jadalni.

Oto link do postu Kolorowy dom inspirowany stylem retro.




8. Jak zaaranżować aneks kuchenny.

Zawsze bardzo mi się podobały takie robionę "na miarę" aneksy kuchenne z siedziskami obitymi piękną tkaniną, dlatego pisanie tego postu sprawiło mi dużą przyjemność.

Oto link do postu Jak zaaranżować aneks kuchnny.

Pinned Image

9. Farba tablicowa to jest to.

Nie spodziewałam sie, że pisząc na tak mało oryginalny temat, odnajdę tak wiele niesamowitych inspiracji, jak wykorzystać farbę tablicową we wnętrzu. Ponieważ bardzo cenię we wnętrzach indywidualizm, dlatego użycie farby tablicowej uważam za super pomysł. Z pewnością dodaje ona indywidualnego charakteru, a, przynajmniej dla mnie, to jest najważniejsze w każdym mieszkaniu czy domu.

Oto link do postu: Farba tablicowa to jest to.

Pinned Image


10. Pralnia w domu - funkcjonalnie i inspirujące rozwiązania.
Uwielbiam ten post. On pokazuje, że nawet tak nudne i znienawidzone przez nas kobiety pomieszczenie w domu, można urządzić pięknie i zakochać się w nim. Ja zakochałam się we wszystkich pokazanych w tym poście pralniach. Zamarzyła mi się pralnia z prawdziwego zdarzenia! 
Oto link do postu Pralnia w domu - funkcjonalnie i inspirujące rozwiązania.
Laundry Room, plant room


To nareszcie koniec:-). Przyznam, iż niezwykle trudno było mi wybrać 10 ulubionych postów. Ciekawa jestem, czy zgadzacie się z moim wyborem? Pozdrawiam i zapraszam w Sylwestra. Podsumuję posty poświęcone wnętrzom w serialch i filmach.



2 komentarze:

  1. Widzę, że mam pewne istotne zaległości w Twoich postach! Zupełnie mi umknął ten domek przy plaży! W wolnej chwili muszę to nadrobić, bo zapowiada się cudownie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    i fajnie, że znowu piszesz

    _______________________
    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dwa ulubione posty o miejscu do czytania oraz o panelach:)Aha i jeszcze te wnetrza z amerykańskich seriali!!!Zresztą wszystkie są świetne.

    OdpowiedzUsuń