poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Wiszące dzieła sztuki.

Wpiszcie w wyszukiwarkę, np. Google,  "klasyczne żyrandole" i szukajcie
w grafice. Czy widzicie to samo co ja ?
No właśnie ! To, co zobaczyłam, kiedy szukałam klasycznego oświetlenia, przeraziło mnie. Dlaczego klasyczne oświetlenie musi oznaczać żółte złoto, szklane klosze, jakieś wzorki na szkle malowane. Czy można znaleźć coś, co może uchodzić za klasyczny żyrandol, ale nie trąci myszką?  Postanowiłam nie poddawać się i szukałam dalej, i... znalazłam !



Nazywa się Saloon Flowers 9 i jest dziełem Kare Design. Uwielbiam taką nowoczesną klasykę ! Ten żyrandol powiesimy w salonie i już właściwie mamy urządzone wnętrze. Piękne, subtelne kolory, od wewnątrz kwiatowe wzory, do tego cudowny kształt. Jak dla mnie to prawdziwe dzieło sztuki.
Można ją kupić w sklepie Kare Design, ale również w innych sklepach internetowych, np.w sklepie  Czerwona Maszyna czy Living Art.

W Kare Design znalazłam jeszcza kilka ślicznych lamp wiszących, które nazwiązują do klasyki, ale w nowoczesnym wydaniu. Ta nazywa się Parecchi - tym razem to ciekawa propozycja do jadalni.


  W BoutiguePierrot znalazłam takie cuda. Nazywają się teacup i teapot.

                                                                                                                
   
A na koniec piękny klasyczny żyrandol, który wyszukałam w sklepie Inne Meble.

I jak Wam się podobają te cuda designu? Może być klasycznie i pięknie? Wyobrażacie sobie je tylko w klasycznych wnętrzach ? Ja uważam, iż doskonale odnajdą się zarówno we wnętrzach klasycznych, jak i nowoczesnych. Która z tych perełek wzbudziła największy zachwyt? Czekam na Wasze komentarze... 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz