czwartek, 19 października 2017

Kilka inspiracji jesiennych dekoracji :-)


Dzisiaj kilka jesiennych inspiracji, jak, używając prostych, niedrogich rozwiązań udekorować dom jesienią. Latem i wiosną jest dość łatwo stworzyć w domu letni klimat, bo mamy kwiaty. Wystarczy je zerwać, włożyć do wazonów i mamy to! Jesień  natomiast obdarowuje nas zupelnie innymi darami, ale równie pięknymi.



Zapach jesieni ! Zapach cynamonu zdecydowanie kojarzy mi się z jesienią, z pyszną szarlotką, którą o tej porze roku robimy częściej, bo jesień to sezon na jabłka. Przystrojenie świec pałeczkami cynamonu jest proste i bardzo efektowane. 




źródło
Uwielbiam zapach kawy. Co zrobić, aby unosił się w domu nie tylko wtedy, gdy parzymy kawę? Wystarczy umieścić ziarenka kawy i małe świeczki w miseczkach. Ciepło podgrzanych świeczek  rozgrzeje kawę i jej zapach rozniesie się po domu.To świetny pomysł na jesienne i zimowe wieczory. 


źródło

Szklana misa z darami jesieni będzie się pięknie prezentowała na jesiennym stole. 





Dary jesieni: Wystarczy wybrać się na spacer i zebrać dary jesieni: szyszki, liście, gałązki i nimi przyozdobić dom. Mało pracy a niezwykły efekt !


źródło


źródło

źródło

źródło

źródło





źródło

źródło




źródło

źródło

źródło


źródło

źródło




źródło



źródło


Owoce jesieni : pyszna, zdrowa i piękna dynia. Nie może jej zabraknąć w jesiennych dekoracjach. Możliwości jej wykorzystania jest naprawdę wiele. Oto kilka z nich. 


źródło
źródło

źródło


źródło

Mam nadzieję, że chociaż trochę zainspirowałam Was  tymi uroczymi zdjęciami. Ciekawa jestem, czy lubicie ozdabiać swoje domy sezonowymi dekoracjami ?




2 komentarze:

  1. Uwielbiam jesień - wszystkie dekoracje, które zaprezentowałaś w tym poście bardzo mi się podobają i jestem pewien, że niektóre z nich wykorzystam podczas aranżacji swojego mieszkania (najbardziej spodobało mi się połączenie świeczek i cynamonu - nigdy bym na nie nie wpadł).

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam taki klimaty :) Ja ostatnio kupiłam materac do spania więc jesień zamierzam spędzić z herbatą w łóżku w otoczeniu takich dekoracji <3

    OdpowiedzUsuń