poniedziałek, 4 listopada 2013

Zagłówek w roli głównej czyli Made for bed z cyklu nowości na rynku wnętrzarskim

Ci, którzy więcej niż jeden raz odwiedzili mojego bloga,wiedzą, iż jestem wielką fanką tapicerowanych zagłówków. Poświęciłam im kilka postów,
 a w jednym nawet pokusiłam się o instrukcję "zrób to sam". 


Jakiś czas usłyszałam o projekcie "made for bed' i bardzo mi się spodobała idea tego przedsięwzięcia, dlatego dziś przybliżam Wam 'made for bed"


Made for bed to modułowe zagłówki, które można samemu zaprojektować, poprzez narzędzie na stronie internetowej.  W łatwy i szybki sposób można dobrać zagłówek idealny do indywidualnego charakteru sypialni. Sprawdzą się też wszędzie tam, gdzie zamiast zimnej ściany chcemy mieć przytulny kącik, np.
 w pokoju dziecięcym, kąciku jadalnym czy przy siedzisku w garderobie. 


 Zacznę od pokoików dla dzieci. 
Propozycja made for bed dla dla dziewczynki. 

źródło


Poniżej kilka aranżacji Klientów made for bed.


źródło

źródło


źródło

Świetne pomysły do pokoju chłopca. 

źródło


Poniżej aranżacja pokoju dziecięcego jednej z Klientek made for bed. 


źródło

źródło

Nie tyko dla dzieci. 

Tkaniny z kolekcji Chic.

źródło


źródło


Tkanina w stylu retro. 


źródło

Jak widać, kompozycje mogą być przeróżne. 

źródło


źródło



Podaję  link do strony made for bed i na facebooka - : http://www.facebook.com/madeforbed.

Gdybyście szukali materacy na stelażu, do których pasuję zaglówki, na zdjęciu poniżej podane są sklepy, gdzie takie steleże można kupić.



Ciekawa jestem Waszych opinii? Jak zwykle! 

3 komentarze:

  1. Uwielbiam takie miękkie zagłówki. Ten z ostatniego zdjęcia - boski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzieś już to widziałam, wspaniały pomysł, i sama się nad takim zastanawiam :)
    Zapraszam do siebie http://beautifulsolution.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hm chenie zainstalowalabym jakis zaglowek u siebie... poki co pusta sciana... musze cos pokombinowac:) inspiracje piekne!

    OdpowiedzUsuń