poniedziałek, 7 stycznia 2013

Podoba mi się Quatrefoil czyli koniczynka we wnętrzach !


Jakiś czas temu pisałam o szewronie, bardzo ciekawym wzorze, którym się zachwycam. Przypomnę, jak wygląda:-). Oto on!



Dzisiaj chciałam Wam przybliżyć nowy, piękny wzór, którym zachwycają się
w USA, może Wam również przypadnie do gustu. Wzór nazywa się quatrefoil, czyli po polsku koniczynka. Podobnie jak szewron, wzór ten pojawia się na tkaninach, tapetach, meblach, lampach, roletach a nawet kafelkach!
Mnie, podobnie jak szewron, ten wzór oczarował - jest prosty, subtelny
i oryginalny.Wzór ten pojawia się też na np: okładkach kalendrzy, notesach, także w modzie:-).
Dodatkowym atutem tego wzoru, jest to, że przynosi szczęście, bo to przecież koniczynka:-).
 Ale co tu pisać, po prostu sami zobaczcie, czy Wam się podoba:-).


Na początek porównanie dwóch wzorów: koniczynki i szewronu.
chevron designer fabric and  quatrefoil pillows
źródło
źródło

A teraz skupię się tylko na koniczynce:-)


Pinned Image
źródło
Pinned Image
źródło


Na dywanach:-)
 
quatrefoil design rugs
źródło
 
źródło
 

źródło


źródło

tkaninach:-)
 







Oryginalny sposób obicia tkaniną stolika kawowego:-).


żródło

źródło

źródło

źródło
źródło


Na tapetach:-)

Pinned Image
źródło

Nie tylko tapeta ale i lustro w kształcie koniczynki. Muszę wsponieć o tych wspaniałaych lampach!
Rewelacja!
Pinned Image
źródło


źródło

Pinned Image

Na kafelkach:-)
 
Pinned Image
źródło



źródło



źródło



A także na meblach, lampach i wielu, wielu innych przedmiotach:-)
Cute Side Table
Hickory Chair by Suzanne Kasler
 
 


źródło

Pinned Image
źródło

źródło

I jak się Wam podoba koniczynka we wnętrzach:-) ?

12 komentarzy:

  1. Te kafle są przecudowne! Wszystko inne też się nieźle prezentuje, natomiast przy tych kaflach inne atrakcje bledną ;)
    Natomiast moją uwagę przykuł także ten mały kranik nad kuchenką:) Bardzo praktyczne rozwiązanie!
    Całuję!

    _______________________
    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykle pomysłowe i efektowne. Wnętrza nabierają życia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi najbardziej podoba się ta biała pościel w tym wzorze. Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie najbardziej zachwycają koniczynkowe kafle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniu ja go pamietam jako wzor na wykladzinie z ciezkich czasow komunizmu w polsce, ktora czesto pojawiala sie w wielu domach zwlaszcza w toaletach i lazienkach na podlodze. Niestety wtedy nie zrobil na mnie takiego wrazenia jak na Twoich zdjeciach.
    szczegolnie podobaja mi sie biale kafelki!

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej z tego wszystkiego podobaja mi sie kafle.. i swoja drogą genialny pomysł składanego kranu nad kuchenką.. jakie to pomysłowe i wygodne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm...ostatnio pojawiły sie panele - obudowy grzejnika z koniczynką i miałam mieszane wrażenie...konfesjonał:))
    Jak zawsze świetne aranżacje, jesteś kopalnią inspiracji:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnia kuchnia jest fantastyczna! :) Z przyjemnością mogłabym w niej gotowa :)))) Koniczynka jest wspaniała!!! :)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń