czwartek, 23 sierpnia 2012

Pops of pink - czyli mocny róż w białej kuchni w niewielkich ilościach

 
 Witam was po dłuższej przerwie jednym z moich ulubionych tematów czyli - białe kuchnie. Niedawno pisałam o białych kuchniach z żółtymi dodatkami, a
dzisiaj będzie róż - fuksja, amarant, mocny róż - jak kto woli. Bardzo lubię ten kolor we wnętrzach w niedużych ilościach i tak też będzie dzisiaj. Ten mocny kolor różu w minimalnych dawkach, które dodają  białej kuchni trochę energii i radości.
W niektórych aranżacjach tej barwie towarzyszyć będą inne, np. turkus czy czerwień.
Będzie też kilka propozycji bardzo nowoczesnych kuchni, które u mnie rzadko goszczą, tym razem naprawdę są piękne, dlatego postanowiłam je pokazać.

Pierwsze zdjęcie poniżej to cudowna aranżacja, pełna śmiesznych, wyjątkowych dodatków. Najbardziej zachwyca mnie bardzo oryginalne oświetlenie. Kolor fuksji tylko i wyłącznie w dodatkach świetnie ubarwia tę pomysłową kuchnię.

 
źródło

  Wystarczy kwiat i kilka drobiazgów - jak to wiele zmienia !
Pinned Image
źródło


W tej  klasycznej kuchni oprócz różowych dodatków, postanowiono dodać różowe kafelki nad czarną kuchenką (swoją drogą rewelacyjną :-). Wygląda to świetnie, aczkolwiek dość ryzykowny krok, gdyż róż to taki kolor, ktory może się szybko znudzić. Dodatki łatwo usunąć, a z kafelkami gorzej.

[Pink Kitchen]
źródło
   

Bardzo sielska, anielska kuchenka z pięknymi talerzami na kominku. Fuksja występuje obok innych mocnych i bardzo świeżych kolorów. W takiej kuchni z jadalnią można przebywać caaały dzień ...i pić herbatkę z przepięknego, turkusowego imbryczka !
źródło

To jedna z moich ulubionych propozycji. Przepiękne białe, klasyczne szafki kuchenne, do tego bardzo elegancki marmurowy blat, a nad wyspą genialna wprost lampa. Co tutaj jeszcze pieści moją duszę: przeszklona góra szafek, w nich widoczne książki, bambusowe rolety, dużo okien, wyspa. Przede wszystkim zachwycona jestem i to bardzo, jak to mówią amerykanie "cozy" czyli przytulnym, wygodnym kącikiem do siedzenia - piękne poduchy w kuchni to jest to ! Muszę jeszcze wspomnieć o prawie czarnej, drewnianej podłodze ! Rewelacja.
źródło



Wprawdzie nie mamy tutaj białych szafek, ale strasznie spodobały mi się tkaniny - kolor i wzór, dlatego pokazuję. Zwróćcie też uwagę na to, jak niezwykle elegancko wykończone są okna. 
Pinned Image
źródło



 Na koniec części klasycznej mała niespodzianka :-) Co sądzicie o tej kuchni :-) ? Ciekawa jestem Waszych opinii ! Ja się nie wypowiadam ...
źródło



A teraz , jak zapowiadałam wcześniej, będzie super nowocześnie ale wesoło, klimatycznie i na pewno nie bezosobowo. Odważne, oryginalne połączenie fuksji z czerwienią. Uwielbiam te lampy z IKEA, również takie krzesła. Pomimo że bardzo nowocześnie, ale nieszablonowo i wyjątkowo !
źródło


Jeden element - kawałek ściany w mocnym różu i kilka gadżetów na półkach. Do tego mnóstwo świetnych, pomysłowych, lekkich i nowoczesnych dodatków i mamy nowoczesną, kolorową przestrzeń. AHA ! Zapomniałam wspomnieć o ślicznych dywanikach ! No i oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie zwróciała uwagi na płytki - są podłóżne cegiełki typu "subway" :-).
źródło


Bardzo nowocześnie i jak dla mnie trochę katalogowo. Pokazuję, ponieważ bardzo podobają mi się tkaniny na krzesłach i to fajny pomysł na dodanie koloru do kuchni.

Pinned Image



Na koniec moja ulubiona kuchnia z tych nowoczesnych . Widać jej tylko kawałek, ale to dla mnie wystarczy. Mamy fuksjowy blat i krzesła w jadalni i coś jeszcze na półce. Ja jednak zwrócę Waszą uwagę na niezwykle oryginalne, pomysłowe i autorskie oświetlenie. Pomysł fantastyczny - bardzo ozdobne kryształkowe żyrandole na przemian z nowoczesnymi, loftowymi żarówkami, a wisienka na torciku to oczywiście kabel w kolorze fuksji !
 
źródło

I jak Wam się podobają takie propozycje ? Które bardziej ? Stara, dobra klasyka czy lekka, świeża nowoczesność ?




6 komentarzy:

  1. Monisiu, oczywiście, że stara, dobra klasyka, nawet w wydaniu egzotycznym, jak w kuchni, o którą pytałaś... no i ten liść...

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsza moim zdaniem aranżacja to ta z czarną kuchenką - kontrast i elegancja. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj,marzenie... taka wysepka choćby niewielka :) wrzos,czerń i biel -piękne połączenie! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się kuchnia nr. 2. I oczywiście, te w starym stylu i te nowoczesne też są niezłe. Kuchnie marzenie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię nowoczesne wnętrza, minimalistyczne z odrobiną koloru i zaskakującym połączeniem starego z nowym - ostatnie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię róż w mocnym wydaniu i raczej w nowoczesnych aranżacjach. Zdjęcie 4 od końca to mój ideał:)

    OdpowiedzUsuń