środa, 15 sierpnia 2012

Biała kuchnia z żółtymi akcentami - to jest to !



Dzisiaj post inspirowany słońcem, o którym marzę, gdyż jestem na wakacja
a tu słońca mało oj mało.
Z mojego nowego cyklu Biała kuchnia kilka inspiracji na białą kuchnię ze słonecznymi, żółtymi dodatkami. Chciaż żółty to zdecydowanie nie mój ulubiony kolor, to jednak w kuchni, w połączeniu z bielą odnajduje się rewelacyjnie. Sami zobaczcie.

Dodam tylko, że do napisania tego posta zainspirowało mnie zdjęcie poniżej, a dokładnie cudowne cytrynowe drzwi z kuchni do spiżarni. Wprawdzie na tym zdjęciu szafki są grafitowe (wyglądają rewelacynie:-) ale w połączeniu z cytrynowymi drzwiami efekt jest świetny.
Aha! Odkąd zobaczyłam tę kuchnie, białe szafki kuchenne zyskały konkurencję - powoli zakochuję się w szarych czy też grafitowych kolorach. Ciekawa jestem czy Wam się podobają :-).

źródło

To jedna z moich ulubionych kuchni. Świetne połączenie żółtego, białego
i turkusu. Jak Wam się podoba ten żółty lambrekin :-) Dla mnie bomba, tylko nie wiem czy to jest lambrekin czy może jest na to cudo jakaś osobna nazwa .... Te kafelki typu "subwey" w kolorze turkusowym są niesamowite,
a do tego jeszcze to przełamanie bardzo oryginalnymi taborecikami trochę
w stylu retro.
Pinned Image
źródło
Zdecydowanie żółty i turkus świetnie się uzupełniają w kuchni.
Pinned Image
źródło

Pinned Image
housebeautiful

Jak niewiele potrzeba, aby biała kuchnia zyskała blasku ! Pomysł
z kwiatami rewelacyjny. Zwróćcie jeszcze uwagę na roletę - tkanina jest piękna !
Pinned Image


Tutaj kuchnia w takiej szarej bieli. Zwróćcie uwagę na idealnie wykończone sufity.
Żółte plastikowe stołki barowe przełamują tę chłodną elegancję i wprowadzają luz do tej eleganckiej
i spokojnej kuchni.
Pinned Image
źródło

Zupełnie inny styl - przewaga turkusu i kilka żółtych dodatków.
Pinned Image
źródło

Wprawdzie moje ulubione kafelki to te typu "subway" ale musze powiedzieć, że biało-czarne w tej kuchni są niezwykle oryginalne i naprawdę zachwycają.
Pinned Image
źródło

Tutaj na żółto pomalowano wyspę. Zauważyłam, że bardzo często w różnych aranżacjach kuchennych wyspę, która jest takim osobnym meblem, maluje się na inny kolor. To dobry pomysł.
Pinned Image
źródło


 To już koniec na dzisiaj. Jak wrócę z wakacji, to poszukam w polskich sklepach  żółtych dodatków do kuchni i dodam linki do postu. Dzisiaj tylko jedna rzecz, która wpadała mi w oko - kubek i podkładka z sklepie rzeczyilustrowane.pl.


sklep Rzeczy ilustrowane

A w następnym tygodniu z cyklu Biała kuchnia pokażę, jak można samemu pomalować stare szafki kuchnenne na biało - czyli DIY (zrób to sam :-). Zapraszam.


9 komentarzy:

  1. Tak jak i Tobie - podobaja mi się te cytrynowe drzwi od spiżarni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne lampy są w tych kuchniach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Tobą, że żółty to nie jest idealny kolor do wnętrz, jednak połączenie białej kuchni z żółtymi elementami wygląda fantastycznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe wnętrza. Wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takim akcentem można w każdej chwili zmienić diametralnie wnętrze-super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby, żółtego nie lubię, ale te dodatki są boskie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Żółty fajnie sprawdza się w dodatkach, czeka mnie kolejna przeróbka właśnie z udziałem tego koloru:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś nie lubiłam białych kuchni, teraz - uwielbiam je: białe lub utrzymane w jasnej kolorystyce, "przełamane" jednym mocniejszym akcentem ( na przykład blaty z ciemniejszego drewna). Najbardziej przypadło mi do gustu zdjęcie kuchni z tą piękną żółto - białą wyspą na środku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super polaczenia

    OdpowiedzUsuń