czwartek, 14 czerwca 2012

Biało - czerwone inspiracje - ku chwale Ojczyzny !



Jutro chyba najważniejszy mecz Euro 2012, więc postanowiłam, pomimo że nie jestem fanem piłki nożnej, poddać się ogólnonarodowemu szaleństwu,  dedykując dzisiejszy wpis biało-czerwonym !
Robię to najlepiej jak potrafię :-), prezentując piękne wnętrza, w których biało-czerwony to wiodący zestaw kolorystyczny. Przyznam, że jak zabierałam się do wyszukiwania biało-czerwonych wnętrz, byłam pełna obaw, czy znajdę coś, co będzie mi się podobało. Aż do dzisiaj ta para nie wydawała mi się dobrym pomysłem na moje wnętrze marzeń. I jakże się myliłam ! Muszę podziękować naszej reprezentacji za wspaniały mecz z Rosją, gdyż pewnie inaczej nie wpadłabym na pomysł tego posta ! A tak jestem bogatsza o kolejne wspaniałe wnętrzarskie doświadczenie.

Naprawdę nie spodziewałam się, że te dwa kolory mogą tak wspaniale prezentować się we wnętrzach. Widziałam tylko raz, u mojej przyjaciółki, czerwień i biel zastosowaną w kuchni, ale łączyła się ona z salonem i były tam jeszcze inne barwy, więc wszystko razem wyglądało naprawdę super - całuski dla Doris ! :-) Te wnętrza, które Wam zaprezentuję (od przedpokoju zaczynając a kończąc na łazience) zachwyciły mnie totalnie i tak sobie myślę, że to nie będzie jeden jedyny post poświęcony naszym barwom narodowym. Jak nasi wygrają z Czechami, będę miała kolejny pretekst do przygotowania posta z biało-czerwonymi inspiracjami:-).

Dość już tej pisaniny; przejdźmy do meritum ! Zaczynam od wspaniałego przedpokoju, gdzie czerwień w dodatkach (na tle szarości i bieli) oraz (super pomysł) na skrzydle drzwi ! Piękne, jasne, ale dzięki soczystej czerwieni, bardzo energetyczne wnętrze.



Poniżej kilka salonów.
W pierwszej propozycji, na pierwszym planie, dwie cudowne lampy
i fanstastyczny dywan w pasy!
Dodano delikatne beże i brązy, które świetnie komponują się  z bielą
i czerwienią.
simplified bee
Tutaj znowu pojawił się niebieski i też wygląda to rewelacyjnie.  Wspólny element, pasy, ale są też motywy roślinne na poduchach i dywaniku ! Muszę skomentować te cudowne dechy na podłodze - takie chcę !
coastal living
W tym salonie czerwień, można powiedzieć, że rządzi :-) Jest jej naprawdę dużo, ale wcale nie za dużo ! Podoba mi się właściwie wszystko: oryginalne szare sofy, boski orientalny dywan, fotele z przepiękną tapicerką i pasiaste zasłony !!! Rewelacja !!! Wiem, że używam za dużo epitetów, ale niestety nie mogę się oprzeć ! Jak inaczej mogę wyrazić swój zachwyt ! 






Inspiration for decoration

Ten salon zdecydowanie bardziej wyciszony, czerwieni malutko, ale też jest ładnie. Największym atutem tego pokoju jest, moim zdaniem, niezwykle efektowny kominek i duży obraz. 
inspiration line


Ostatnio pokazywałam w sypialniach same delikatne kolory, a teraz będzie inaczej. W końcu czerwień to kolor miłości i to on powinien królować
w sypialni. Tutaj króluje na łóżku (a jakże !). Śliczna pościel, narzuta
i obicie łóżka !
1.bp.blogspot

WoW ! Czy ja muszę wymieniać, co mi się tutaj podoba ?! Właściwie jedyne, co mi się nie podoba to ten futrzany dywanik :-). A tak: tapeta cudo, paw nad łóżkiem - dzieło sztuki, łoże aż dech zapiera , a lampy - brak mi słów ! Jedna z ładniejszych sypialni, jakie kiedykolwiek widziałam !!!  
Decor

Tutaj fantastyczna tapeta i pomysłowy, zawieszony na łańcuchu, fotel :-).
Decorpad

W tej praktycznie białej sypialni, tak naprawdę największe wrażenie robi niesamowita narzuta z wełny !
decoration inspired

A jak Wam się podoba kuchnia ? Złamana biel i czerwone dodatki, ciepła drewniana podłoga ! Dla mnie cudo ! Z takiej kuchni nie wychodziłabym wcale ! Każdy element dopracowany ! Jedyne, co mi tutaj nie bardzo pasuje, to ten podwieszany sufit z halogenami.
Inspiration line




dustyburrito

A co powiecie  teraz? Wiecie, że nie lubię kraty? Te zasłony mnie totalnie zauroczyły - coś wspaniałego, pomimo kraty:-) ! A stół ?! A żyrandol ?! A podłoga ?!  
inspiration deco




Artfire

Jak cudownie wyglądają te pomalowane na czerwono zwykłe, drewniane krzesła. Tutaj mamy wszystko stare: stół - odnowiony i pomalowany na biało, stare krzesła, też odnowione i pomalowane, oprócz dwóch szczytowych, które pewnie tylko oczyszczono i zaimpregnowano.Myślę, że ta boazeria też oryginalnie była nie była malowana. Odnowiono ją  i pomalowano, a w oknach dodano przepiękne zasłony i rolety. Lampa zawieszona nad stołem to na pewno znalezisko z bazarku lub sklepu ze starociami. Pomimo tylu staroci, to wnętrze jest bardzo lekkie, energetyczne i nowoczesne ! Uwielbiam takie kreatywne podejście do wnętrz !
apartment therapy
I jeszcze łazienki. Moje ulubione panele, pomalowane na czerwono to główny akcent kolorystyczny tego pomieszczenia ! Prosto, bez udziwnień, niezwykle elegancko. To lubię ! 
new york socialdiary
 A poniżej zupełne szaleństwo. Wspaniała, biało-czerwona, wzorzysta tapeta, moje ulubione, białe kafle i wanna pomalowana na czerwono ! Wzdycham i zachwycam się !
picasaweb via pitrest

Tę sukienkę znalazłam przez przypadek i musiałam ją pokazać. Jest cudowna ! Myślę, że każda panna młoda wychodząca w sobotę za mąż, powinna wystąpić w takiej kreacji !!! Z jednej strony niezwykle skromna, z drugiej bardzo elegancka i wyrafinowana !  

Premierdress



Na koniec postanowiłam zajrzeć do moich trzech ulubionych sklepów i zobaczyć, czy łatwo urządzić wnętrze na biało -czerwono ! Nie jest źle !

Pierwszy Home&You


 

 

 

 


 

 













 

 

 

 

 




i na koniec Zara Home


 

 


   
 



Wydaje mi sie, że całkiem łatwo byłoby urządzić dom w tym biało-czerwonym zestawieniu. Przyznaję, że jestem zauroczona wnętrzami w tych kolorach. Barwne, lekkie, energetyczne i bardzo optymistyczne !
A Wam jak się podoba ?
Życzę fascynującego wieczoru, a naszej drużynie wygranej ! Ja będę oglądała mecz na ... weselu :-)




2 komentarze:

  1. w tej sypialni cudowna pościel!! ach!!!

    Bardzo fajne inspiracje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi ta jadalnia z czerwonymi krzesłami mega przypadła do gustu:)ślicznotka

    OdpowiedzUsuń