piątek, 18 maja 2012

Mała łazienka, duże wyzwanie, niezwykły efekt - odsłona 2

Dzisiaj kontynuuję wczorajszy łazienkowy temat. Tak, jak obiecałam napiszę o wykorzystaniu tapety w łazience. Wiem,powiecie niepraktyczne, odlepia się itd. To prawda, ale nie do końca. Po pierwsze, jeśli mamy w domu
lub w mieszkaniu 2 łazienki, w tym jedną, która ma tylko toaletę
i umywalkę, to możemy tam położyć każdą tapetę, gdyż w takim pomieszczeniu nie zbiera się wilgoć. Po drugie, obecnie są tapety z przeznaczeniem do łazienek, kleje również. Tapety naprawdę mogą zdziałać w łazience cuda. To miejsce, w którym przebywamy chwilkę, więc właśnie tutaj możemy zaszaleć z jakimś wzorem, którego w innym miejscu obawialibyśmy się położyć. Ale dość pisania !

Dzisiaj zacznę od mojej ulubionej aranżacji. Tak myślę, że to jest chyba właśnie ta łazienka, która mówi do mnie : jestem Twoja :-) ... . I jak Wam się podoba? Czyż nie jest urocza? Jest w niej wszystko, co lubię. Klasyczne płytki na podłodze, eleganckie panele pomalowane na biało
i przepiękna kwiatowa, bardzo kobieca tapeta. Cudo !!! Cała reszta - umywalka, baterie, toaleta dobrane idealnie ! W takiej totalecie mogłabym mieszkać :-)


Tutaj bardzo podobnie tylko trochę więcej się dzieje: podłoga ma większy wzór no i mamy wannę. Też super ! 

 Tutaj mamy bardzo elegancką, wręcz wyrafinowaną propozycję. Tapeta załatwia wszystko: pomimo, że mamy takie małe pomieszczenie, a tapeta jest na wszystkich ścianach, wg mnie wcale nie przytłacza. Perfekcyjne wykończenia (białe okno, listwy przypodłogowe), przepiękne lustro, no
i ekskluzywna umywalka. Bardzo luksusowo !!!

Podobna zasada, czyli tapeta w roli głównej. Mamy większą łazienkę, a więc doszła szafa pod umywalkę. Na podłodze znowu bardzo eleganckie kafle, wykończone listwą przypodłogową z mdf. Nad toaletką sztuka :-). To lubię ! To chyba moja druga ulubiona aranżacja :-)



Och, już sama nie wiem ! Ta też cudo ! Jedno wiem na pewno. W mojej nowej łazience na pewno będzie tapeta ! Zastanawiam się tylko czy do niej białe kafle cegiełki (moje ukochane) czy panele ścienne :-). 



 Bardzo klasycznie - zwróćcie uwagę na wykończenie sufitu - sztukateria ! Tapeta w pasy, a do tego na podłodze oryginalna przepiękna mozaika ! Ta łazienka też znalazłaby się w mojej 5 marzeń!


I przypomina mi "Pożegnanie z Afryką:-)". Myślę, że kochający podróże mogliby sobie taką łazienkę zafundować. Koniecznie powinna być połączona z sauną, aby po wyjściu z niej zasiąść na tym wiklinowym fotelu.


I powrót do współczesności. Maleńki zakątek z umywalką, a tyle się dzieje.


Na koniec części o tapetach mamy już bardzo nowocześnie. To nie mój styl, ale podobać mi się może ! 


Chciałam Wam jeszcze pokazać najprostsze rozwiązanie do łazienek. Nie dajemy ani kafelków, ani paneli ani tapety, tylko malujemy farbą do łazienek. Zobaczcie, że to naprawdę może wyglądać wspaniale.

Jak zawsze najważniejszy jest pomysł ! Wygląda jak tapeta, a to po prostu ściana pomalowana w pasy. Prosto, tanio i pięknie. Uroku dodają pomalowane na niebiesko stare drzwi !


 

Tutaj bardzo elegancko. Przy tak pięknej armaturze i dodatkach (patrz lustro!) naprawdę wystarczy, jeśli ściany pomalujemy na neutralny kolor, w tym wypadku szary.


 Takie klimaty troszkę apteczne, ale uroku dodaje śliczny kolorowy dywanik.


Luksusowo bez zbędnych luksusów :-) Chociąż myślę, że ta wanna kosztowała pewnie sporo ! Łazienka udomowiona - obrazy, żyrandol kuty, pewnie z targu staroci (to lubię :-)), no i wspaniała szafa ! To chyba też jedna z moich ulubionych aranżacji :-)

I znowu niebiesko. Najbardziej podoba mi się zasłonka prysznicowa :-).
I chyba taki był zamiar właścicieli ten małej, ślicznej łazienki. 

I na koniec klasycznie, elegancko. Uwielbiam takie małe okienka, a w nich bambusowe rolety ! 


Uff! Dużo tych łazienek, ale obiecuję, że nie powiedziałam ostatniego słowa w tym temacie .
Ja znalazłam swoją łazienkę marzeń, a Wy ? Która propozycja podoba się Wam najbardziej ? A może się mylę. Może żadna z przedstawionych aranżacji nie przypadła Wam do gustu :-)
Miłego weekendu !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz